所谓的人生,
并不是指真实经历过什么,
而是日后能追忆起什么,
以及改如何传述这些回忆。

风草乡村,这只属于我的一方小天地。

Any Day Will Be Fine - Mojave 3

everything will be fine

存档灵魂:

Any Day Will Be Fine
每一天都是美好一天

 

【歌词】

 

I love the sun
And the hi-lights in your hair
They turn me on
And if you wanna go
Just go we'll run away
Cause I don't mind
我热爱太阳,
闪亮你发梢,
撩动我情怀。
如果你想逃,
我们一起跑,
有你,我什么也不介意。

Any day will be fine
Anyway will be fine
Still some distance to run
We keep movin' on
有你,每一天就都是美好一天,
有你,每一条路都是坦途一条。
前方虽然仍有一段路,
让我们一起并肩走过。

You say it's wrong
But it feels so right to me
You know it's true
And all these things are just a state of mind
You know it's true
你说这一切都是错误,
我说有你一切都正确。
你应该把这一真理明白,
一切感知只是一种心态,
你应该把这一真理明白,

Any day will be fine
Anyway will be fine
Still some distance to run
We keep movin' on
有你,每一天就都是美好一天,
有你,每一条路都是坦途一条。
前方虽然仍有一段路,
让我们一起并肩走过。

Any day will be fine
Anyway will be fine
Still some distance to run
We keep movin' on
有你,每一天就都是美好一天,
有你,每一条路都是坦途一条。
前方虽然仍有一段路,
让我们一起并肩走过。


评论
热度(66)

© 风草乡 | Powered by LOFTER